Головна » Файли » Додаткова література |
У розділі матеріалів: 355 Показано матеріалів: 81-90 |
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 35 36 » |
Кращі позакласні заходи. Учитель року. Вип. 2 / уклад. Є. І. Науменко, О. М. Чхайло. — Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 141, [3] с. — (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та?літературу»; Вип. 6 (55)). ISBN 978-966-333-787-6 У посібнику вміщено окремі цикли уроків, розроблені кращими вчителями української мови та літератури з різних регіонів України для 5–11 класів. Подані конспекти уроків репрезентують інтерактивні технології та нестандартні прийоми, методику особистісно зорієнтованого навчання, формування комунікативної компетенції учнів, механізми реалізації змістової, лінгвістичної та діяльнісної ліній. УДК 37.016+811.161.2 |
Н62 Творче самовираження вчителя української мови та літератури. — Х.: Вид. група «Основа», 2009. — 175, [1] с. — (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 1 (62)) ISBN 978-611-00-0034-5 Посібник містить рекомендації з розвитку професіоналізму вчителів української мови і літератури, сприяє творчому самовираженню у педагогічній діяльності. Комплексний характер видання дає змогу показати вчителю-словеснику можливості професійного зростання. УДК 37.016 +811.161.2 |
Ш95 Сучасний урок української літератури. — Х.: Вид. група «Основа», 2009. — 121 [7] с. (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 9 (70)) ISBN 978-611-00-0364-3 Навчальний посібник відповідає чинній програмі МОНУз української літератури. Автор запропонував у посібнику технологічні моделі до сучасного уроку літератури за?модифікованою класифікацією. Уперше розроблено й у системі представлено архітектоніку, композиційні елементи та сюжетно-змістові лінії співробітництва вчителя зучнем-читачем за компетентнісно-діяльнісною парадигмою. Для вчителів української мови та літератури, методистів, студентів ВНЗ. ББК 74.26+81.2 |
А66 Діалогічне навчання на уроках української літератури. Випуск 2. — Х.: Вид. група «Основа», 2009. — 142, [2] с. — (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 6 (67)) ISBN 978-611-00-0157-1 У посібнику подається опис технології діалогічного навчання, методика підготовки диспуту, детально репрезентуються ігрові форми роботи в системі діалогічного навчання. Для уроків української літератури наводяться диспути за творами І. Нечуя-Левицького, П. Мирного, Т. Шевченка, Л. Українки, О. Кобилянської, Ю. Яновського, М. Хвильового, О. Довженка, Л. Костенко. Для вчителів української мови та літератури, організаторів позакласної роботи, метдистів, студентів ВНЗ. ББК 74.26+81.2 |
А66 Діалогічне навчання на уроках української літератури. Випуск 1. — Х.: Вид. група «Основа», 2009. — 109, [3] с. — (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 5 (66)) ISBN 978-611-00-0117-5 Подано опис технології діалогічного навчання, фрагменти проблемних лекцій, зразки евристичних та сократичних бесід. Детально репрезентуються ігрові форми роботи в системі діалогічного навчання, серед яких дидактичні, ділові та рольові ігри. Для уроків позакласного читання наводяться диспути за творами М. Коцюбинського, Л. Костенко та Г. Тютюнника. Для вчителів української мови та літератури, організаторів позакласної роботи, керівників методичних об’єднань, студентів вищих навчальних закладів. ББК 74.26+81.2 |
Уроки української літератури. Учитель року / Упоряд. Є. І. Науменко, О. М. Чхайло. — Х.: Вид. група «Основа»: ПП «Тріада+», 2007. — 256 с. — (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу» ISBN 978-966-495-020-3 У посібнику вміщено окремі цикли уроків, розроблені кращими вчителями української мови та літератури з різних регіонів України для 5–11 класів. Подані конспекти уроків репрезентують інтерактивні технології та нестандартні прийоми, методику особистісно зорієнтованого навчання, механізми формування літературної компетенції учнів, самореалізації особистості школяра на уроках української літератури та в позаурочній діяльності. Для вчителів української мови та літератури, методистів, студентів ВНЗ. ББК 74.268.1 |
Х12 Позакласна робота з української мови та літератури. — Х.: Вид. група «Основа», 2009. — 190 [2] с. (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 12 (73)) ISBN 978-611-00-0354-4 У посібнику подано розробки веселих уроків, матеріали з народознавства, матеріали для проведення веселих перерв, відкритих засідань мовного гуртка. Розроблені конкурсні програми, мовні свята, вистави допоможуть учителю творчо підійти до організації позакласної роботи. УДК 37.016 +811.161.2 |
Ш95 Вивчення літературної теми в основній школі : методика і технологія / В. І. Шуляр — Х. : Вид. група «Основа», 2013. — 173 [3] с. — (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу» ; Вип. 4 (113)) ISBN 978-617-00-1736-9 Навчально-методичний посібник відповідає чинній програмі Міністерства освіти і науки України й пропонує в системі методику вивчення літературної теми в основній школі на прикладі матеріалів із української літератури у 8 і 9 класах. Автор запропонував методику вивчення та технологію планування літературної теми на основі проектно-конструкторської діяльності вчителя й учня-читача, а також моделі уроків, які розроблялися й апробовувалися з учителями-практиками. Для вчителів української мови та літератури шкіл різних типів, керівників методичних об’єднань, викладачів та студентів вищих навчальних закладів. УДК 37.016 ББК 74.26 |
К93 Корисне дозвілля. 20 сценаріїв виховних заходів у 4-му класі. — Х. : Вид. група «Основа», 2016.— 154, [6] с. — (Б-кажурн. «Початкове навчання та виховання»; Вип. 7 (151)). ISBN 978-617-00-2717-7 Посібник містить розробки 20 сценаріїв виховних заходів у 4-му класі, різноманітних за спрямуванням та формами проведення (інтелектуальна гра, конкурс, уявна подорож, круглий стіл, КВК, літературна година, родинне свято тощо). Матеріали посібника сприятимуть усебічному вихованню першокласників, розвитку їхніх творчих здібностей, згуртуванню класного колективу. Для вчителів (класних керівників) 4-х класів, вихователів ГПД, студентів педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів. УДК 37.016 |
К84 Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя математики в умовах інформаційного освітнього середовища. — Х. : Вид. група «Основа», 2016. — 144 с. ISBN 978-617-00-2728-3 У посібнику викладено теоретичні та практичні основи застосування інформаційно-комунікаційних технологій у дидактиці навчання математики та їх вплив на розвиток особистості. Розглянуто педагогічні методи і технології навчання з використанням програмних засобів у методиці викладання математики, педагогічні можливості електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності вчителя математики. Викладений матеріал спрямований на розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів. УДК 371.134 |