Головна » Файли » 9 клас |
У розділі матеріалів: 134 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 13 14 » |
Ч-92 Усі уроки української літератури в 9 класі. І семестр. — 2-ге вид., доповн. та переробл. — Х. : Вид. група «Основа», 2011. — 492, [4] с. — (Серія «Усі уроки»). ISBN 978-617-00-1079-7 Навчальний посібник містить конспекти всіх уроків української літератури для І семестру 9 класу 11-річної школи. Серед них уроки текстуального вивчення творів, позакласного читання, розвитку зв’язного мовлення, виразного читання, літератури рідного краю, контрольних робіт. Запропоновані розробки містять елементи нестандартних підходів, інтерактивних методик. ББК 74.26+81.2УКР |
|
Ч-92 Українська література. 9 клас. І семестр. — 2-ге вид., переробл. та доповн. — Х. : Вид. група «Основа», 2012. — 128 с. — (Серія «Мій конспект»). ISBN 978-617-00-0993-7 У посібнику репрезентовано всі уроки української літератури для І семестру 9 класу, що відповідають чинній програмі 11-річної школи. Метою створення цього посібника є намір полегшити підготовку вчителя до уроку, вивільнити час для творчої складової. Кожен учитель, використавши матеріали посібника, може створити власні розробки. УДК 37.016 |
Ч-92 Українська література. 9 клас. ІІ семестр. — 2-ге вид., переробл. та доповн. — Х. : Вид. група «Основа», 2012. — 135, [1] с. — (Серія «Мій конспект»). ISBN 978-617-00-0994-4 У посібнику репрезентовано всі уроки української літератури для ІІ семестру 9 класу, що відповідають чинній програмі 11-річної школи. Метою створення цього посібника є намір полегшити підготовку вчителя до уроку, вивільнити час для творчої складової. Кожен учитель, використавши матеріали посібника, може створити власні розробки. УДК 37.016 |
М74 Тестові завдання. Історія України. 9 клас. Частина 2. — Х. : Вид. група «Основа», 2016. — 108 [4] c. — (Б-ка журн. «Історія та правознавство». Вип. 11 (155)). ISBN 978-617-00-2862-4 Пропонований посібник є збірником тестових завдань до курсу «Історія України» для 9 класу. До кожного завдання додано таблицю, яка дозволяє визначити дидактичне спрямування тестового завдання з метою його ефективного використання на уроці. Видання розраховане на вчителів, студентів, учнів, що готуються до ЗНО. УДК 37.016 |
|
|
|
|
|