Головна » Файли » 5 клас |
У розділі матеріалів: 133 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 13 14 » |
П25 Сучасний урок української мови.— Х.: Вид. група «Основа», 2007. — 176 с. — (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 7 (44)). ISBN 978-966-333-563-6 У посібнику розглядаються актуальні проблеми сучасного уроку української мови. На матеріалі нових наукових досліджень аналізуються теоретичні засади технології уроку й подаються практичні матеріали до його проведення. Цікавими для читача будуть сучасні класифікації уроків, різні підходи до його проведення, використання інноваційних форм, методів і прийомів навчання. У додатках на матеріалі передового досвіду роботи вчителів-словесників пропонуються інноваційні технології та зразки уроків. Для вчителів української мови та літератури, методистів, студентів ВНЗ. ББК 74.268.1 |
Уроки української мови. 5–6 класи. Учитель року / Упоряд. Є. І. Науменко, О. М. Чхайло. — Х.: Вид. група «Основа: ПП «Тріада+», 2007. — 160 с. ISBN 978-966-495-002-9 У посібнику вміщено окремі цикли уроків, розроблені кращими вчителями української мови та літератури з різних регіонів України для 5–6 класів. Подані конспекти уроків репрезентують інтерактивні технології та нестандартні прийоми, методику особистісно зорієнтованого навчання, формування комунікативної компетенції учнів, механізми реалізації змістової, лінгвістичної та діяльнісної ліній. Для вчителів української мови та літератури, керівників методичних об’єднань, студентів вищих навчальних закладів. |
К55 Інтегроване навчання на уроках української мови: англійська мова, російська мова, українська література, зарубіжна література, історія України, етика. — Х.: Вид. група «Основа», 2010. — 299, [5] с. (Б-ка журн. «Вивчаємо ук ISBN 978-611-00-0133-5 У навчальному посібнику охоплено всі види мовленнєвої діяльності та запропоновано способи оцінювання навчальних досягнень учнів, рівня сформованості їх мовної та мовленнєвої компетентностей через аудіювання, читання мовчки та вголос, письмо, тестові завдання в контексті міжпредметної соціокультурної інтеграції. Наводяться матеріали, пов’язані з предметами гуманітарного циклу, англійською мовою, російською, українською, зарубіжною літературою, історією, етикою. УДК 37.016+811.161.2 |
П25 Вивчення української мови в 5 класі. Посібник для вчителя / М. І. Пентилюк, І. В. Гайдаєнко, А. І. Ляшкевич, С. А. Омельчук. — Х. : Вид. група «Основа», 2010. — 175 [1] с. (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літерату ISBN 978-611-00-0710-0 Посібник для вчителів відповідає чинній програмі з української мови для 5 класу 11-річної школи і підготовлений до підручника «Рідна мова. 5 клас» за редакцією М. І. Пентилюк, який рекомендований Міністерством освіти і науки України. Автори посібника подають методичні коментарі до всіх тем, що вивчаються в 5 класі і пропонують матеріали до уроків розвитку комунікативних умінь і навичок. ББК 74.26+81.2УКР |
К71 Розвиток зв’язного мовлення: написання твору-роздуму / О. О. Косогова, Л. Г. Муковоз. — Х. : Вид. група «Основа», 2011. — 155 [5] с. — (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу» ; Вип. 1 (86)) : ISBN 978-617-00-0776-6 Навчальний посібник містить методичні коментарі, практичні завдання, матеріали для створення творів-роздумів різної тематики та низку зразків. Наведено вимоги до написання власного висловлення, тестові завдання для самоперевірки, календарно-тематичне планування спецкурсу «Робота над твором-роздумом». Для вчителів української мови, літератури, світової літератури загальноосвітніх шкіл, ліцеїв та гімназій. ББК 74.26+81.2УКР |
О-57 Зошит для тематичного оцінювання з української мови. 5 клас: тестові завдання закритої та відкритої форм, контрольне аудіювання, читання мовчки / С. А. Омельчук, М. В. Чаловська — Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 61, [3] с. ISBN 978-966-333-847-7 У робочому зошиті вміщено тестові завдання закритої і відкритої форми для перевірки рівня сформованості мовних знань і вмінь учнів 5 класу, розроблені відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах, та тексти і тестові завдання для перевірки результатів мовленнєвої діяльності. УДК 81.161.2:373.3 |
Ф33 Енциклопедія інтелектуальних ігор на уроках української мови.— Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 424, [8] с. ISBN 978-966-495-048-7 Посібник складається зі 100 лінгвістичних ігор, ігрових приймов та завдань, які допоможуть учителеві української мови піднести ефективність уроку та якнайкраще сприяти комплексному розвиткові дитячої особистості. Для вчителів української мови та літератури, організаторів позакласної роботи, керівників методичних об’єднань, студентів вищих навчальних закладів. ББК 74.26+81.2УКР |
К55 Українська мова. 5–7 класи: критерії оцінювання, тестові завдання, дидактичні матеріали, методичний коментар, соціокультурний принцип систематизації текстів. — Х.: Вид. група «Основа», 2007. — 256 с. ISBN 978-966-333-581-0 У посібнику охоплено основні види мовленнєвої діяльності, рекомендовані сучасними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів. Реалізовано ідею вивчення мови на текстовій основі, яка покликана оптимально поєднувати навчання і різнобічне виховання. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (за семестрами) включають аудіювання, читання мовчки, письмо, тестові завдання. ББК 74.268.1 |
Ш61 Збірник переказів з української мови до нової програми. 5–9 класи. — Х. : Вид. група «Основа», 2011. — 187, [5] с. — (Серія «Збірник»). ISBN 978-617-00-0842-8 Збірник містить понад 100 текстів переказів для 5–9 класів, передбачених чинною програмою Міністерства освіти, науки, молоді та спорту. До кожного тексту пропонується орієнтовний план і завдання для детального опрацювання. ББК 74.26+81.2УКР |
О-57 Українська мова. 5–7 класи: тестові завдання закритої та відкритої форм, контрольне аудіювання, читання мовчки,відповіді / С. А. Омельчук, М. В. Чаловська — Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 190, [2] с. ISBN 978-966-333-844-6 У посібнику вміщено тестові завдання закритої і відкритої форми для перевірки рівня сформованості мовних знань і вмінь учнів 5–7 класів, розроблені відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах. Для кожного класу подано тексти і тестові завдання для перевірки результатів мовленнєвої діяльності, а також контрольні диктанти, спрямовані на перевірку орфографічної і пунктуаційної грамотності. Для вчителів української мови й літератури загальноосвітніх шкіл, методистів, студентів філологічних факультетів педагогічних університетів. У посібнику вміщено тестові завдання закритої і відкритої форми для перевірки рівня сформованості мовних знань і вмінь учнів 5–7 класів, розроблені відповідно до методичних рекомендацій МОНУ щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах. Для кожного класу подано тексти і тестові завдання для перевірки результатів мовленнєвої діяльності, а також контрольні диктанти, спрямовані на перевірку орфографічної і пунктуаційної грамотності. Для вчителів української мови й літератури. УДК 81.161 |