Головна » Файли » 1-4 клас |
У розділі матеріалів: 428 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 42 43 » |
|
Бабенко Н. А. Англійська мова в 2—5 класах спеціалізованих шкіл. Діагностика, дидактичні матеріали. Частина 1. — Х.: ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2007.— 160 с. — (Б-ка журн. «Англійська мова та література& ISBN 978-966-333-561-2 Посібник містить підбірку діагностичних, тренувальних і тестових завдань для оптимізації процесу викладання англійської мови у 2–5 класах спеціалізованих шкіл. Велика кількість дидактичних матеріалів допоможе учителю зробити навчання цікавим і захоплюючим. |
Мій англійський словничок. Перший рік навчання / іл. Н. В. Алимова.— Х. : Вид. група «Основа» : «Тріада+», 2008. — 32 с. : іл. ISBN 978-966-333-708-1 Словничок розроблений таким чином, що всі слова записуються за категоріями; потрібну категорію слів легко знайти за допомогою привабливих малюнків-піктограм; завдання на закріплення нової лексики допомагають ефективно запам’ятати нові слова. Мій англійський словничок повністю відповідає Програмі з англійської мови для 12-річної школи та Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти. |
Мій англійський словничок. Другий рік навчання / іл. Н. В. Алимова.— Х. : Вид. група «Основа» : «Тріада+», 2008. — 48 с. : іл. ISBN 978-966-333-709-8 Словничок розроблений таким чином, що всі слова записуються за категоріями; потрібну категорію слів легко знайти за допомогою привабливих малюнків-піктограм; завдання на закріплення нової лексики допомагають ефективно запам’ятати нові слова. Мій англійський словничок повністю відповідає програмі з англійської мови для 12-річної школи та Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти. : іл. ISBN 978-966-333-709-8 Словничок розроблений таким чином, що всі слова записуються за категоріями; потрібну категорію слів легко знайти за допомогою привабливих малюнків-піктограм; завдання на закріплення нової лексики допомагають ефективно запам’ятати нові слова. Мій англійський словничок повністю відповідає програмі з англійської мови для 12-річної школи та Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти. |
Vocabulary with Fun. Словникові ігри для учнів 4–6 класів: Посібник для вчителя /І. О. Бабенко та ін.; — Х.: Вид. група «Основа», 2007.— 112 с. ISBN 978-966-333-535-3 Посібник для вчителя “Vocabulary with Fun” розраховано для використання на початковому та середньому етапі навчання англійської мови відповідно до Програми вивчення англійської мови у загальноосвітній середній школі з урахуванням Загальноєвропейських Рекомендацій до мовної освіти. Посібник містить 54 гри для розвитку навичок використання лексичного матеріалу за тематикою 4 – 6 класів загальноосвітньої школи. |
Reading with Fun. Читання із задоволенням для учнів 4–6 класів: Посібник для вчителя /А. В. Климишин та ін.; — Х.: Вид. група «Основа», 2007.— 104 с. ISBN 978-966-333-542-1 Посібник для вчителя “Reading with Fun” розраховано для використання на середньому етапі навчання англійської мови відповідно до Програми вивчення англійської мови у загальноосвітній середній школі з урахуванням Загальноєвропейських Рекомендацій до мовної освіти. Посібник містить 19 детально розроблених уроків. Головною метою завдань посібника є оволодіння різними техніками читання учнями загальноосвітньої або спеціалізованої школи. |
Позакласні заходи з англійської мови у початковій школі. Родинні свята. — Х.: ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2007.— 96 с. — (Б-ка журн. «Англійська мова та література»; Вип. 03 (51)) ISBN 978-966-333-456-1 Посібник містить сценарії родинних виховних заходів з англійської мови в початковій школі. Родинні виховні заходи – це масова форма позакласної роботи з учнями. Матеріал посібника: нетрадиційні форми проведення вечорів, вечірок, фестивалю, свят, конкурсів, змагань, ігор українською та англійською мовами для батьків та дітей. |
Диференційований підхід у навчанні на уроках іноземної мови в початковій школі. — Х. : Вид. група «Основа», 2009. — 108 [4] c. — (Б-ка журн. «Англійська мова та література»; Вип. 4 ISBN 978-611-00-0102-1 Посібник аналізує ефективність диференційованого підхіду в навчанні англійської мови в початковій школі. У розробці технологій посібника використано провідні положення теорії множинних здібностей (Multiple Intelligence), що допоможе вчителям працювати з учнями з різними домінуючими когнітивними здібностями, дозволяючи активізувати різні типологічні групи учнів на уроці. Для вчителів іноземної мови, студентів педагогічних ВНЗ |
Я, моя сім’я і друзі. 2–12 класи. Дидактичні матеріали / іл. О.О. Глоба. — Х.: Вид. група «Основа», 2008. — 143, [1] c. : іл. — (Б-ка журн.«Англійська мова та література»; Вип.1 (61)). ISBN 978-966-495-103-3 Посібник пропонує додаткові дидактичні матеріали для опрацювання ситуацій спілкування «Я, моя січм’я і друзі» з 1 (2) по 12 класи. Різноманітність та комунікативна спрямованість матеріалів робить цю книгу незамінним помічником на всіх етапах навчання. Посібник пропонує додаткові дидактичні матеріали для опрацювання ситуацій спілкування «Я, моя січм’я і друзі» з 1 (2) по 12 класи. Різноманітність та комунікативна спрямованість матеріалів робить цю книгу незамінним помічником на всіх етапах навчання. |
І. А. Гладка Англійська граматика для молодших школярів. Книга 1. Автор Гладка І. А. — Х.: Вид. Група «Основа», 2011.— 80 с.: Іл. — (Серія «Граматика для молодших школярів») ISBN 978-966-333-769-2 Посібник у цікавій та невимушеній формі знайомить з основними аспектами граматики англійської мови. Ігрові форми подання матеріалу, цікаві завдання та велика кількість ілюстрацій зробить цей посібник незамінним помічником у навчальному процесі. Видання надає можливість учням ознайомитися з частинами мови в ігровій формі, сформувати певні мовні навички під час виконання вправ. |